با سلام خدمت همه دوستان عزیز

اگه نرم افزار تلگرام رو داشته باشین (این روز ها در اکثر گوشی ها این نرم افزار دیده میشه) ممکنه برای شما هم پیش اومده باشه که بخواین از استیکرهای تلگرام در جای دیگه ای استفاده کنین (مثلا در طراحی هاتون و یا در وبلاگ و ...)

راستش من هم دنبال همچین چیزی بودم اما در سایتهای ایرانی چیزی پیدا نکردم به همین دلیل امروز میخوام روشی بهتون آموزش بدم که بتونین استیکر های تلگرام رو استخراج کنین

برای اینکار اول باید وارد حساب کاربریتون در سایت اصلی تلگرام یعنی web.telegram.org بشین. در هنگام ورود به این صفحه از شما میخواد که شماره تلفنتون رو وارد کنین (همون شماره ای که در تلگرام ثبت کردین) بعد یه رمزی توی تلگرامتون براتون میفرسته که اونو هم باید وارد کنین . بعد از این کار وارد حسابتون میشین.

درست مثل گوشیتون میمونه یعنی تمام گروه ها و مخاطبینتون رو میتونین ببینین.بعد از اینکار برین به قسمت استیکرهاتون. روی اون استیکری که میخواین استخراجش کنین راست کلیک کنین و ذخیره اش کنین (save image as...)

حالا یه فایل با پسوند webp ذخیره میشه . برای تبدیل به jpg یا سایر فرمت ها میتونین از سایت convertio.co/webp-jpg استفاده کنین.



اگه هم مشکلی داشتین بگین تا در حد توانم راهنماییتون کنم